سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عمده فویل آلومینیوم

طبق آمار بیش از 91 درصد سیم کارت های اپراتور تالیا غیر فعال هستن

    نظر

تعداد سیم کارت های دائمی و اعتباری فعال یا غیر فعال در شبکه تا آخر شهریور ماه سال 1395 ارائه گردید. در تکمیل خبر قبلی می توان گفت که بیشترین تعداد شماره های غیر فعال مربوط به اپراتور تالیا هست که بیش از 91 درصد مشترکان خرید سیم کارت های آن غیر فعال هستند. اپراتور همراه اول دارای بیشترین مشترک سیمکارت های دائمی ، اپراتور ایرانسل که از ابتدا با خط های اعتباری کار خود را شروع کرده دارای بیشترین مشترکین اعتباری می باشد. رایتل همچنان با اختلاف بیشتری نسبت به بقیه در حال تلاش برای ارائه خدمات بیشتر به مشترکین خود است.
فروش سیم کارت فعال
تعداد 5 عدد سیم کارت تالیا در تابستان امسال فعال و روشن شده است
اپراتور تالیا تاکنون بیش از 592 هزار سیم کارت فروخته که از این تعداد حدود 50 هزار خط موبایل آن فعال شده است. مشترکان تالیا با وجود داشتن پوشش سراسری تمایل چندانی به استفاده و روشن کردن سیم کارت خود ندارند. آمار سیم کارت های غیر فعال تالیا نسبت به سایر اپراتورها اختلاف چشمگیری داشته و می توان گفت که تالیا درصد کمی از بازار را در اختیار دارد.
شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان که تحت عنوان اسپادان سیم کارت شناخته می شوند ، بیش از 33 هزار و 500 شماره موبایل فروخته شده دارد که از این تعداد حدود 10 هزار مشترک آن فعال هستند. این خط های موبایل با پیش شماره 0931 در بازار فروخته می شوند.
اپراتور محلی کیش هم با پیش شماره 0934 در بازار فروخته شده و در مجموع دارای حدود 17 هزار مشترک فعال در استان هرمزگان می باشد. شرکت تله کامیونیکیشن کیش حدود 16 سال است که با هدف ایجاد شبکه تلفن همراه در جزیره کیش شروع به کار کرده است.